27 lis 2013

Tołpa botanic - żele pod prysznic

Na II spotkaniu blogerek dostałyśmy mega pakę kosmetyków od Tołpy. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką więc tym bardziej byłam jej ciekawa. Na pierwszy ogień idą fantastyczne żele pod prysznic z serii botanic.



Tołpa botanic,
 dąb paragwajski



Informacje od producenta:

delikatnie masuje i oczyszcza ciało
ujędrnia i uelastycznia

nasz botaniczny
żel pod prysznic ma przyjemną konsystencję i orzeźwiający zapach. Oczyszcza i delikatnie masuje ciało wspomagając mikrocyrkulację. Ujędrnia i uelastycznia skórę. Przywraca sprężystość i witalność. Zawiera przyjazne dla skóry środki myjące, dzięki czemu łagodnie się pieni.

sposób użycia
nanieś żel na wilgotną skórę i masuj do uzyskania delikatnej piany. Następnie spłucz ciało wodą.

małe wielkie składniki
torf tołpa.®, ekstrakt z liści dębu paragwajskiego, ekstrakt z ziaren kawy, proteiny pszenicy, pędy bambusa

przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.

0%
alergenów
sztucznych barwników
SLS-u
silikonów
parabenów

i donorów formaldehydu

tak
naturalny kolor
botaniczne składniki aktywne
fizjologiczne pH
konserwanty
opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi

wyobraźsobie

Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Peat Extract, Ilex Paraguariensis Extract, Coffea Arabica Bean Extract, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Parfum, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crossopolymer, Xanthan Gum, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.


Moja opinia:

Żel pod prysznic Tołpa dąb paragwajski został umieszczony w białym nieprzeźroczystym opakowaniu o pojemności 250 ml. Jest to butelka z press w sam raz pod prysznic. Żel ma idealna konsystencje nie przelewa się przez ręce i nie zatyka otworu jak czasem się zdarza w niektórych kosmetykach.  W żelu znajdziemy maleńkie drobinki pelingujące. Zapach jest obłędny od razu podbił moje serce, dawno z tak świeżym zapachem się nie spotkałam.  Żel idealnie nawilża skórę, delikatnie ją peelinguje i co ważne zapach długo utrzymuje się na skórze.Nie spodziewajmy jednak obfitej piany nic z tych rzeczy w składzie nie ma SLS więc i piany nie ma :), nie znajdziemy też żadnych parabenów, alergenów cz parabenów. Jak dla mnie plus ogromny.



tołpa botanic
białe kwiaty





Informacje od producenta:
łagodnie oczyszcza ciało
nawilża i przywraca komfort

botaniczny
żel pod prysznic ma aksamitną konsystencję i subtelny zapach. Delikatnie oczyszcza ciało, nawilża i odświeża. Przywraca komfort i łagodzi podrażnienia. Zawiera przyjazne dla skóry środki myjące, dzięki czemu łagodnie się pieni. 

sposób użycia
nanieś żel na wilgotną skórę i masuj do uzyskania delikatnej piany.
Następnie spłucz ciało wodą.

małe wielkie składniki
torf tołpa.®, ekstrakt z białych płatków róży stulistnej, jaśminu i stokrotki, proteiny pszenicy

0%
alergenów
sztucznych barwników
SLS-u
PEG-ów
silikonów
parabenów
donorów formaldehydu

tak
naturalny kolor
botaniczne składniki aktywne
fizjologiczne pH
konserwanty
opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi

przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.


Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Cocoamphodiacetate, Cocamide DEA, Laureth-7 Citrate, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Lactate, Parfum, Peat Extract, Rosa Centifolia Flower Extract, Jasminum Officinale Flower Extract, Bellis Perennis Flower Extract, Glycerin, Lactic Acid, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.

Moja opinia:
Żel pod prysznic Tołpa dąb paragwajski został umieszczony w białym nieprzeźroczystym opakowaniu o pojemności 250 ml. Jest to butelka z press w sam raz pod prysznic. Żel jest bezbarwny bez żadnych dodatków, konsystencja idealna nie przelewa się przez dłonie ani nie zatyka otworu. Żel zdecydowanie upatrzyła sobie moja  starsza córka, spodobał je się zapach kwiatów. Trochę się obawiałam jak zareaguje skóra córki ale żel nawilżył skórę nie była już przesuszona. Jak się okazało idealny żel dla suchej skóry skłonnej do alergii i co najbardziej uszczęśliwiło córkę, zapach dość długi czas utrzymywał się na skórze więc zadowolona była bo pachniała kwiatami.




wyobraź





Podpis

wyobiiiiiir








14 komentarzy:

  1. Z Tołpy do tej pory miałam kremy i serum z którego nie byłam zadowolona.Te żele wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapachy mówię ci obłędne nawet moja córa zadowolona a ona wybredna bestyja

      Usuń
  2. ja też je uwielbiam to moje przyjemniaczki na niedługi okres czasu,bo szybko mi sie kończą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie dąb na wykończeniu a miśka maltretuje białe kwiaty :)

      Usuń
  3. Aż chciałoby się je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. marzą mi się kosmetyki Tołpa
    miałam tylko próbki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam je pierwszy raz i zadowolona jestem ale kurde cena :(

      Usuń
  5. Sa boskie, zresztą wszystko od nich jest świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam teraz jednego z nich i mnie również przypadł do gustu!

    OdpowiedzUsuń