31 maj 2014

Szampon do włosów chroniący skórę - Dermedic

Dzisiaj następny kosmetyk z serii Emolient Linum od Dermedic tym razem Szampon do włosów chroniący skórę przeznaczony jest on dla dorosłych oraz dla dzieci od 3 lat.



Michasia jako jedyna z 3 ma również AZS na skórze głowy :( był czas,że miała straszne zmiany przy skroniach na dodatek drapała się nieraz do krwi. Bardzo dużo czasu zajęła nam walka z tymi zmianami na skórze głowy dużo więcej niż walka ze zmianami na ciele.

Michasia ma bardzo długie włosy :) więc dobór odpowiedniego szamponu jet na wagę złota zwłaszcza,że Michasia ma włosy wybredne jak moje i nie każdy szampon dobrze się sprawdza.

Informacje o produkcie:
Szampon zalecany jest do mycia włosów u osób z problemami skóry atopowej i bardzo suchej również z objawami łuszczycy.Jego delikatna formuła ze specjalnym układem środków myjących nie podrażnia i nie wysusza wymagającej, suchej skóry głowy i twarzy jednocześnie myjąc włosy.


Działanie:
wygładza i zmiękcza skórę
poprawia kondycję nawet wyjątkowo wysuszonej skóry głowy
łagodzi uczucie swędzącej skóry głowy


Nie szczypie w oczy
Odbudowuje warstwę ochronną skóry głowy
Łagodzi 
Delikatnie myje

Zalecany do mycia włosów u osób ze skórą bardzo suchą i atopową, również z objawami łuszczycy

Skład:
 Aqua, Decyl Glucoside, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, laureth-9, Linum Usitatissimum Seed Oil, Citric Acid, parfum, potassium Sorbate, Sodium Benzoate.

Moja opinia:

Szampon zrobił na mnie dobre wrażenie, nie podrażnił ani nie wysuszył skóry głowy Michasi. Co dla mnie ważne zdecydowanie wyeliminował drapanie bo Michasia miała manię drapać się w jednym miejscu na głowie i notorycznie miała tam ranę. Wystarczy niewielka ilość by umyć włosy bo świetnie się pieni, jest bardzo wydajny. Ma bardzo przyjemny zapach który nie drażni ani nie denerwuje bo mnie strasznie 
odpychają mocne zapachy. Na włosach zapach również dość długo się utrzymuje i nawet na drugi dzień go na włosach czuć. Co do układania jakoś specjalnie nie zauważyłam zmiany bo Michasi z tego względu, że ma długie włosy i często nosi je rozpuszczone i tak mam problemy z rozczesywaniem i układaniem.  Szampon dobrze rozprowadza się na włosach i dobrze je myje a włosy wolniej sie przetłuszczają i dość długo zachowują świeży wygląd.





Jeżeli chodzi o opakowanie to plastikowa  butelka 200 ml z pressem, mnie używało się dobrze jedynie pod koniec gdy zostaje mniej szamponu jest problem z wydobyciem.

9 komentarzy:

  1. o ja cie krece, ale mała ma długie wloski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no długie ma więc znalezienie szamponu który nie podrażni skóry głowy to nie lada wyzwanie :)

      Usuń
  2. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. włosiska za dupine :p dobrze że szampon działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo zadowolona jestem bo sama wiesz Kasia jak u nas z szamponami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym go wypróbowała na splątanych włoskach Karmelkowych

    OdpowiedzUsuń