20 cze 2014

Natural Active Cream od Beta Skin

Dzisiaj chciałam wam przedstawić krem Natural Active Cream od Beta-Skin jest to wyrób medyczny przeznaczony dla osób z atopowym zapaleniem skóry, łuszczyca, trądzikiem czy łojotokowym zapaleniem skóry. Jak widać jest to krem do zadań specjalnych.



Informacje o produkcie:
Beta Skin Natural Active Cream to wyrób medyczny stworzony z myślą o pacjentach, którzy nieustannie borykają się z objawami chorób takich jak: łuszczyca, atopowe zapalanie skóry, kontaktowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenia skóry, trądzik, a także w przypadku skóry suchej i wrażliwej. Skutecznie  wspomaga leczenie chorób skóry.

Preparat skutecznie niweluje objawy towarzyszące poszczególnym dermatozom: uporczywy świąd, uczucie pieczenia, zaczerwienienie oraz suchość skóry i nadmierne łuszczenie. Reguluje wzmożony łojotok i zmniejsza rogowacenie, które często objawia się widocznymi pęknięciami naskórka. Dzięki obecności odpowiednio skomponowanych naturalnych składników aktywnych wyrób skutecznie nawilża i natłuszcza skórę, ograniczając ucieczkę wody z naskórka. Poza głównym zastosowaniem we wspomaganiu leczenia przewlekłych chorób skóry, Beta-Skin Natural Active Cream wykazuje właściwości regeneracyjne, które mogą znaleźć zastosowanie dla skóry podrażnionej na skutek nadmiernej ekspozycji na promieniowanie UV. W przypadku zabiegów takich jak:mikrodermabrazja, dermabrazja laserowa czy złuszczaniu przy użyciu peelingów chemicznych, zastosowanie preparatu Beta Skin Natural Active Cream może ograniczyć podrażnienie, zaczerwienienie, suchość i nadmierne złuszczanie.



zdj od kasi http://kasiulatestuje.blogspot.com/

Skład: 
Aqua,Cocos Nucifera(Coconut) Oil, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Palmitate, Caprylic/Capric Trigliceryde, Stearyl Alcohol, Steareth-7, Stearateh-20,Glyceryl stearate,Ceteareth-20, Glycerin, Oat Beta Glucan, Avena Sativa(Oat)Kernel Extract, Phenoxyethanol, Ethylhecylglycerin, Sodium Dehydroacetate, Citric Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Paraffinum Liquidum, Parfum, Silver.



Opakowanie to 15 ml buteleczka z pompką, która nie wymaga zbyt wielkiej siły nacisku i podaje odpowiednią ilość kremu. Zapach dość przyjemny i nie utrzymuje się długo na skórze.


Konsystencja lekka, dobrze się rozprowadza po skórze i szybko wchłania.


U mnie kremu używał między innymi dziadek, który ma łuszczycę. Smarował nim miejsca na czole gdzie ma dość duże zmiany. Skóra po zastosowaniu nie pękała, nie łuszczyła się, nabrała zdrowego wyglądu i co ważne nie swędziała. Teraz jego czoło wygląda dużo lepiej a skóra dobrze nawilżona.
Ja mam problem ze skórą suchą na łokciach, w ostatnim czasie nawet mi skóra w tym miejscu pęka i robią się mini ranki. Zastosowałam ten krem smaruje 2 razy dziennie i jest duża poprawa, skóra nie pęka,nie boli mnie już bo wszystko ładnie zagojone i co ważne nie pojawia się nic nowego.
Poza tym fajna pojemność bo można zawsze ze sobą zabrać do torebki.
Polecamy

11 komentarzy:

  1. pamiętam ten krem siostra go miała,i był całkiem,całkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam mini wersję tego kremu, byłam zadowolona, dobrze nawilżał, jednak to zbyt mała ilość aby powiedzieć o nim coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no miniaturki mają to do siebie, że niewiele można o nich powiedzieć

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jak zadziałałby na trądzik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koleżanka stosowała na wypryski i zadowolona była

      Usuń
  4. Z trądzikiem sobie radzi , również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam większa wersje 50 ml, dostałam silnego podrażnienia po jakimś kosmetyku, przez 2 miesiące moja twarz wyglądała jak poparzona, stosowałam beta skin : 1 dzien swedziało szczypało, 2 dzień to samo, 3 dzień skóra swędziała i schodziła, ja się drapałam i zdrapywałam ten naskórek a pod nim..pod nim była nowa gładziutka skóra. Teraz zas dostałam podraznienia po innym kosmetyku i na powiekach i w okolicach oczu, na policzkach, stosuję od wczoraj krem - po 2 dniach zaczyna swedziec, więc jutro powinien być widoczny efekt. Myslałam na poczatku, że krem nie działa, ale faktycznie- potrzebny byl czas, krem jest naprawdeś uper, tylko trzeba do tygodnia czekać na pełen efekt

    OdpowiedzUsuń