18 cze 2014

Mydło do rąk chroniące barierę lipidową skóry - DERMEDIC

Mydło od Dermedic zrobiło u nas furorę moja Michasia jakby mogła to by cała się myła mydełkiem. W naszym domu bywały mydła w płynie jednak to jest najlepsze i co ważne spasowało całej rodzince.



Informacje o produkcie:
Mydło do rąk chroniące barierę lipidową skóry przeznaczone jest do mycia skóry rąk, bardzo suchej i atopowej również z objawami łuszczycy

Działanie:
  • Nie podrażnia i nie wysusza wymagającej, suchej skóry
  • Wygładza i zmiękcza skórę
  • Ma pozytywny wpływ na gojenie ran
  • Zmywa wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Pozostawia nawilżoną i elastyczną skórę dłoni
  • Zapewnia ulgę dla wysuszonej i napiętej skóry
  • Działa kojąco i przeciwzapalnie
  • Odbudowuje warstwę ochronną skóry

Produkt hypoalergiczny. Do codziennego, nawet wielokrotnego stosowania również dla dzieci powyżej 3. roku życia



Sposób użycia:Nanieść niewielką ilość na dłonie, myć, masować, spłukać. Po każdym myciu rąk stosować krem do rąk, najlepiej z serii Emolient Linum



Rezultat:  Odbudowa warstwy ochronnej skóry rąk, wygładzony i zmiękczony naskórek

Opakowanie:Butelka z pompką 300 ml

Składniki aktywne:
Olej z lnu z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Micele estrów kwasów tłuszczowych, Gliceryna, Alantoina

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate (and) Cocamidopropyl Betaine (and) Coco-Glucoside, Cocamidopropyl
Hydroxysultaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Polyquaternium-7, Styrene/Acrylates Copolymer,
Linum Usitatissimum Seed Oil, PEG-120 Methyl Glucose Trioleate, Allantoin, Citric Acid, Parfum,
Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Moja opinia:

Mydło ma dość zwartą i gęstą konsystencję i co ważne nie spływa z dłoni. Po zmoczeniu zmienia się w delikatną piankę o miłym zapachu. Mydło dobrze myje, nawilża dłonie ale jak sugeruje producent dobrze jest nałożyć po myciu balsam. Butelka z pompką ułatwia dozowanie nawet najmłodszym użytkownikom, moje córki nie miały żadnych problemów z używaniem pompki nie zacinała się, dozowała odpowiednią ilość mydła. Butla w której znajduje się mydło jest przeźroczysta więc widzimy na bieżąco zużycie.
Mydła używał również mój dziadek, który ma łuszczycę i był bardzo zadowolony z mydła. Skóra na dłoniach została dobrze nawilżona i przestała się tak bardzo łuszczyć.





8 komentarzy:

  1. ja też mam łuszczyce ale ostatnio odpuściła. Lubię kosmetyki dermedic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha raz uzyłam na dziecku i skóra prze fajna była :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używa u mnie cała rodzina i bardzo lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nieźle się bawicie a ja się z was śmieje ale nikt z was nie jest nawet tego świadomy jak bardzo wam te mydło szkodzi. Te mydło wysusza skórę i zmywa warstwę lipidową skóry. Nie będę wam już nic podpowiadał bo po co macie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. To mydło zawiera w składzie SLS, co jest zbrodnią dla skóry z AZS. Skandalem jest polecanie tego mydła osobom z taką przypadłością. Skład nie lepszy niż zwykle mydło w płynie, SLS jest na drugim miejscu i nawet nie został zastąpiony jakimś lżejszym odpowiednikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie sie nie sprawdzilo, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sie nie sprawdzilo, niestety :(

    OdpowiedzUsuń