17 lip 2013

Dzbanek filtrujący i karafka Dafi

Dzbanek Dafi otrzymałam w ramach współpracy.



Informacje od producenta:

Dzbanki filtrujące Omega Unimax o pojemności całkowitej 4,0 l. (pojemności wody przefiltrowanej ok.1,7 l.) z wskaźnikiem wymiany wkładu LED Sensor jest doskonałym sposobem otrzymywania czystej wody, pozbawionej chloru, metali ciężkich (np. ołów , miedź) i in. szkodliwych substancji. Wystarczy napełnić dzbanek filtrujący wodą z kranu i odczekać kilka minut, aż woda się przefiltruje.

Dzbanek filtrujący Omega wyposażony jest w filtr wymienny DAFI Unimax, przeznaczony  dla osób, które chętnie gotują oraz posiadają rodzinę, przez co częściej sięgają po wodę. Z myślą o nich stworzyliśmy wkład skutecznie filtrujący 150-200l wody*. 

Posiadając dzbanek filtrujący DAFI masz gwarancję, że woda dostarczana do Twojego gospodarstwa domowego stanie się idealna do przygotowywania gorących i zimnych napojów, ale również do przygotowania posiłków dla całej rodziny (szczególnie zup, mlek i kasz dla małych dzieci) czy na przykład kostek lodu, itp.

STOSUJĄC DZBANKI DO FILTROWANIA WODY ZAPOBIEGASZ TWORZENIU SIĘ KAMIENIA KOTŁOWEGO W URZĄDZENIACH AGD TAKICH JAK CZAJNIK CZY ŻELAZKO. 

Integralnym elementem każdego dzbanka jest wkład filtrujący. To właśnie zawarta w nim odpowiednio dobrana i systematycznie kontrolowana mieszanka filtrująca znacznie redukuje twardość wody, zawartość niektórych metali ciężkich, związków chloru oraz innych substancji niekorzystnie wpływających na nasze zdrowie.Filtry DAFI poprawiają smak, zapach i barwę wody. Zawarty wewnątrz wkładu węgiel jest impregnowany srebrem, które ma właściwości antybakteryjne i zapobiega rozwojowi drobnoustrojów przez okres 30 dni.

NALEŻY PAMIĘTAĆ O WYMIANIE WKŁADU FILTRUJĄCEGO CO JEDEN MIESIĄC LUB PO PRZEFILTROWANIU 150- 200L*.

Wskaźnik LED sensor dzięki wbudowanemu czujnikowi ruchu informuje o stanie wkładu w momencie każdorazowego podniesienia dzbanka. Jeśli dioda led świeci na niebiesko - twój filtr jest dobry. Jeśli zaświeci się dioda w kolorze czerwonym - filtr należy wymienić.

Systemy filtrujące marki DAFI posiadają:

ATEST PZH

POZYTYWNĄ OPINIĘ INSTYTUTU MATKI I DZIECKA

NIEMIECKI CERTYFIKAT LGA

Moja opinia:


Dzbanek bardzo ładnie prezentuje się w kuchni. Ja mam w kolorze seledynowym. Dzbanek nawet wtedy gdy jest napełniony, dobrze leży w dłoni dzięki solidnej rączce. Nie musimy za każdym razem otwierać pokrywy, specjalny wlew (są 2 rodzaje) z uchylną klapką, który podłączony jest ze wskaźnikiem. Dzięki temu każde napełnienie dzbanka jest liczone po przefiltrowaniu 150-200 ml wskaźnik będzie migać na czerwono. Jedyne czego mi brakuje to podziałka z mililitrami. Poprzedni wskaźnik zastąpiono wskaźnikiem Led.
Co do jakości wody zauważyłam, że woda szybciej się gotuje. Potrawy lepiej smakują i nawet nie wiedziałam, że tyle wody zużywam.




Karafkę dostałam na spotkaniu podKrakowskich blogerek.

Informacje od producenta:

Wykonana z wysokiej jakości szkła, designerska karafka na wodę to wygodne akcesorium dla wszystkich użytkowników dzbanków filtrujących i nie tylko. Brak smacznego napoju już nigdy Cię nie zaskoczy. Wystarczy nalać wodę z filtra Dafi do karafki, dodać do niej cytrynę lub/i dodatki np. mięte czy sok i orzeźwiający napój gotowy.





Karafka jest solidna ale bardzo lekka. Dobrze się ją trzyma w dłoni dzięki zwężonej szyjce. Jest też dość pojemna. Zamykana jest od góry pokrywką z uszczelką dzięki czemu żadne robale, muchy czy inne latające paskudztwa nie wpadną nam i nie będą robić za mięsko w napoju. Co dla mnie jest dużym plusem. Dzięki szerokiemu wlewowi nie ma problemów z nalewaniem wody.

Lemoniada z cytrynkami z rumem Eterno 
- woda przefiltrowana w dzbanku Dafi
- sok i kilka plasterków cytrynki z rumem Eterno

Cytrynki i sok wlewamy do karafki i zalewamy przefiltrowaną wodą.Wszystko razem mieszamy, dodajemy lód.
0

17 komentarzy:

  1. O bardzo ładny model dzbanka! My mamy mniejszy... ale jestem również zadowolona z efektów!

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten dzbanek i popijam czyściutką wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z zamukaniem karafki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz przerzuciłam się już na filtr kuchenny FT-LINE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzbanek Dafi mam (the best!!!) ale ta karafka jest śliczna! tego cuda nie mam :) przekonałaś mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez nie mam karafki Dafi, ale dzbanek mam i jest super.

    OdpowiedzUsuń