1 sty 2014

BingoSpa próbki

  BINGO SPA przesłało próbki:
  • SERUM KOLAGENOWE uda pośladki i brzuch
  • Krem na cellulit i rozstępy
  • Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA
  • Koncentrat cynamonowo kofeinowy z papryką

Serum kolagenowe uda pośladki brzuch
Opis produktu
Serum kolagenowe BingoSpa zawierające wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach.
Kolagen - regeneruje i przywraca sprężystość wnikając w najgłębsze warstwy skóry, wygładza skórę i poprawia jej pigmentację,
Masło Shea zawiera naturalne tokoferole i kwasy tłuszczowe: palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolowy  oraz naturalne filtry UV o działaniu zmiękczającym, wygładzającym skórę. Dzięki właściwościom odbudowy i regeneracji komórek lipidowych masło Shea poprawia jej jędrność i elastyczność, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki, opóźniając starzenie się skóry
L-karnityna – wzmacnia spalanie tłuszczów i zapobiega ich odkładaniu się. Przyspiesza regenerację skóry.
Zielona herbata - pobudza mikrocyrkulację krwi i limfy, ułatwia eliminację toksyn.


Moja opinia:
Trudno będzie mi się wypowiedzieć o skuteczności bo stosując 3 razy nie bardzo zdąży zadziałać ale .
Zapach ma mniamniuśny , konsystencja jest leciutka super się rozprowadza i szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką i delikatna . Myślę że mogła bym się skusić na zakup tego produktu bo zapowiada się obiecująco .




Krem na cellulit i rozstępy


Opis produktu
Rozstępy są to linijne zmiany o wyglądzie przypominającym bliznę. W pierwszym stadium przyjmują barwę siną lub czerwono- niebieskawą. Wraz z upływem czasu ich barwa staje się coraz mniej intensywna i przybiera kolor kości słoniowej. Rozstępy najczęściej są zlokalizowane na udach, brzuchu, biodrach, piersiach, pośladkach i w okolicy lędźwiowo- krzyżowej.

Wyróżnia się 2 główne przyczyny powstawania rozstępów. Pierwsza z nich to długotrwałe rozciąganie skóry związane z gwałtownym przyrostem masy ciała, które można zaobserwować głównie u kobiet w ciąży. Jako drugą przyczynę przyjmuje się zaburzenia hormonalne np. nadmierne wydzielanie kortykosteroidów lub przyjmowanie sterydów. 

Moja opinia:
Tutaj podobnie nie jestem w stanie napisać że cellulit zniknął i rozstępy są mniej widoczne, konsystencja raczej rzadka delikatny zapach , pozostawia miłą w dotyku skórę i tez się dobrze rozprowadza . Jedno jest pewne czytałam opinie na temat tego produktu i dużo dobrego wyczytałam ,myślę że skusiła bym się na kupno pełnometrażowego produktu ,żeby sprawdzić czy mi moje cudne tygrysie paski znikną :)



Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA BingoSpa

Opis produktu:
to wyjątkowy, złuszczający krem, który redukuje zaskórniki i zmniejsza rozszerzone pory. Krem BingoSpa reguluje wydzielanie sebum. Dzięki właściwościom złuszczającym naskórek, ogranicza ilość wyprysków i blizn potrądzikowych. Krem BingoSpa z kwasami AHA jest zalecany do pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej z tendencją do powstawania zaskórników.
Stosowanie kwasów AHA do skóry zniszczonej działaniem słońca zapewnia poprawę nie tylko jej powierzchniowych warstw, ale również wpływa korzystnie na tkankę łączną.
Badania prowadzone przy pomocy ultradźwięków potwierdziły, że po kilkutygodniowym stosowaniu kremów z kwasami AHA następuje wyraźne podwyższenie w skórze aktywności fibroplastów  - komórek odpowiedzialnych za wytwarzanie kolagenu, co skutkuje lepszym nawilżeniem, a w konsekwencji do znacznej poprawy stanu skóry. Dzięki temu, że równomiernie rozprowadzają pigment oraz zapobiegają jego zbijaniu się w grudki, kwasy owocowe rozjaśniają plamy pigmentacyjne (np. starcze, wątrobowe).
Krem BingoSpa z kwasami AHA zmniejsza zanieczyszczenia i porowatości nadając skórze gładkość, dzięki czemu skóra staje się zwyczajnie piękna i promienna, delikatnie pachnąca.
Wartość pH 4,2 ÷ 4,6


Moja opinia


Krem idealnie trafiony zapachem ,wydajnością , konsystencja .Zapach delikatny i miły, szybko się wchłania . Dla mnie bomba :)




Koncentrat cynamonowo-kofeinowy


Opis produktu
Preparat BingoSpa skoncentrowany o bardzo silnym działaniu .
Zawiera maksymalną ilość aromatu paprykowego, olejków: cynamonowego, goździkowego i pomarańczowego oraz kofeiny, które są najskuteczniejszymi, aktywnymi substancjami redukującymi podskórną tkankę tłuszczową będącą  przyczyną powstawania cellulitu.
Koncentrat BingoSpa szczególnie polecany jest jako kuracja zmniejszająca widoczność cellulitu lub sytuacjach silnie wpływających na pogorszenie stanu skóry - zmęczenie, stres, niewłaściwa dieta.

Polecany również osobom z nadwagą lub po intensywnym odchudzaniu, u których skóra jest mało elastyczna, przesuszona, ze skłonnością do wiotczenia.


Moja opinia:

Normalnie szał za szałem . Skuteczność jest widoczna od razum . Zapach mi nie odpowiada , ale szczerze mówiąc można się poświęcic :) działa baaaardzo intensywnie bo az piecze tak rozgrzewa . Jak dla mnie jest niestety nie jest osiągalny z powodu bardzo dużej ceny ,i to właśnie ten drugi szał :( ale jak by było mnie stac to bym kupiła :)




6 komentarzy:

  1. Ceny mają niewygórowane także można się skusić na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie , a ja wybitnie przepadam za ta firmą .

      Usuń
  2. ciekawe te próbeczki szkoda tylko ,że próbeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda szkoda ale dobrze że można się dowiedzieć dzięki nim co mi się może przydać :)

    OdpowiedzUsuń