4 sty 2014

Nawilżający płyn micelarny do mycia twarzy i oczu od Tołpy


O produkcie okiem producenta (zaczerpnięte ze strony WWW.topla.pl) 
Wiemy, że...
wbrew powszechnej opinii skóra odwodniona to nie to samo, co skóra sucha. Najkrócej mówiąc: odwodnionej brakuje nawilżenia, a suchej natłuszczenia i nawilżenia. Stworzyliśmy dermokosmetyki, które przede wszystkim hamują ucieczkę wody ze skóry.
 Nasz dermo kosmetyk
delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Nawilża, odświeża i działa odprężająco. Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort. Można go używać również do demakijażu oczu.
 Małe wielkie składniki
torf tołpa.®, hialuronian sodu, ekstrakt z szałwii muszkatołowej
być może niektóre nasze składniki posiadają zagadkowe nazwy. Ale prawda jest taka, że żaden z nich nie znalazł się tutaj przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni.
 Mamy na to dowody*
▪ usuwa zanieczyszczenia i makijaż
▪ nawilża i łagodzi podrażnienia
▪ odświeża i przywraca komfort
* badania dermatologiczne na grupie 30 osób
 Sposób użycia
nanieś płyn na płatek kosmetyczny i przemyj twarz, oczy i szyje. Nie spłukuj. Czynność powtarzaj aż do uzyskania czystego płatka kosmetycznego. Stosuj rano i wieczorem.
Inne
przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
0%
alergenów
sztucznych barwników
PEG – ów
SLS-u
donorów formaldehydu
TAK
łagodne substancje myjące
naturalny kolor
roślinne składniki aktywne
fizjologiczne pH
konserwanty
opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi


Moim zdaniem:
Płyn micelarny Tołpa to pierwszy kosmetyk tej firmy z jakim miałam do czynienia, niejednokrotnie czytałam fantastyczne opinie o produktach tej firmy, jednak najczęściej podczas zakupów zniechęcała mnie cena. Dziś wiem, że niepotrzebnie.
Płyn jest bardzo wydajny, w porównaniu z poprzednimi płynami, których używałam, czasami starcza nawet na dwa razy dłużej.
Nie wysusza i nie ściąga skóry, co notorycznie się u mnie zdarzało.
Bardzo dobrze radzi sobie z makijażem, jedynie na oczach trzeba go troszkę dłużej potrzymać, żeby lepiej domył tusz – przy czym nie podrażnia moich oczu (do tej pory bywało różnie).
Ma przyjemny, delikatny i świeży zapach.

Kosmetyk nie podrażnił mnie, a po zmyciu makijażu moja skóra w końcu nie jest ściągnięta i wyschnięta – ma ode mnie wielkiego plusa.





6 komentarzy:

  1. czyli mogę wypróbować bo ten co mam mi się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam tą firmę,mimo niektórych składników jak parabeny,i tak jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się coś do miceli przekonać nie mogę - może zupełnie niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. musiałabym kiedys kupic :)

    OdpowiedzUsuń