24 lis 2014

Cece Med





Cece Med kontra wypadanie włosów czyli Szampon i Odżywka Cece Med Prevent Hair Loos (szampon i odżywka przeciw wypadaniu włosów)



Od jakiegoś czasu borykam się z wypadaniem włosów, duży wpływ na to miały ciąże, życie w biegu i stresie, dieta co najmniej średnio właściwa, przede wszystkim chyba jednak spory wpływ miała na to Pani Depo Provera. Teraz jestem na etapie odstawiania Depo, więc może i efekty kuracji będą skuteczniejsze.
Stosuję ostatnio (jakieś 2 tyg) szampon i odżywkę CeceMed Prevent Hair Loss szampon i odżywka przeciwko wypadaniu włosów.





Zestaw charakteryzuje przede wszystkim intensywny zapach, pudrowy, słodkawy, trochę chemiczny. Przypomina zapachy kosmetyków Skin so soft. Generalnie wolę świeższe zapachy, ale nie przeszkadza mi bardzo. W duecie dobrze wpływają na włosy, dzięki niem włosy są miękkie, elastyczne, lśniące.Nie łamią się, nie puszą. Póki co, nie widzę szczególnych efektów jeśli chodzi o wypadanie, jednak włosy sa w dużo lepszej kondycji.

Szampon  jest perłowy, lekko różowy, łatwo się spienia, dobrze oczyszcza włosy. Jest dosyć gęsty przez co ciężko się go dozuje. Wg wskazań producenta powinno się dwukrotnie zapienić włosy, ja jestem trochę skąpa jeśli chodzi o wydawanie kasy na kosmetyki, dlatego włosy myję tylko raz za to dłużej je masuję.

Odżywka wg. informacji ma pomóc nam, przede wszystkim, zahamować wypadanie włosów spowodowane uszkodzeniami mechanicznymi, stylizacją itp. U mnie, hmmm, ciężko powiedzieć - rzadko korzystam z suszarki, prostownicy itp. Fakt, dobrze zmiękcza włosy, uelastycznia je. Włosy szybko się rozczesują, nie muszę ich szarpać i bluźnić na wszystko w koło.

Póki co nie zauważyłam u siebie poprawy jeśli chodzi o wypadanie włosów jednak kosmetyki dostają ode mnie duży plus za nie obciążanie włosów (dalej myję codziennie, jednak nie mam już uczucia przetłuszczenia), uelastycznienie ich i nadanie im połysku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz