26 lut 2013

Krem do ciała Hergon

Krem do ciała dostałam od firmy Tenex wyłącznego importera marki Hergon.



Działanie:
Krem do ciała, idealny do pielęgnacji suchej spękanej skóry, łagodzi ją i chroni. Może być stosowany również jako krem do opalania. Posiada właściwości odkażające.
Szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustej skóry.


Skład: 
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate SE, Cetyl Alcohol, Glycerin, Phenoxyethanol, Dimethicone, Parfum, Citronellol, Geraniol, Limonene, Tetrasodium EDTA, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Potassium Carbonate 




Moja opinia:


Krem jest dość gęsty. Można wyczuć delikatny zapach chyba różany ale nie jestem pewna. Jednak to plus bo dla mnie to ważne bo nie przepadam za dość mocnymi zapachami. Krem dość dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze.Ma właściwości antyseptyczne .Ja stosuję go głównie na łokcie i piety bo tam mam najbardziej suchą skórę. Skóra po kilku dniach jest mniej szorstka i dobrze nawilżona. Sporym plusem jest też cena w stosunku do wydajności. 
Ciekawostka krem zawiera wyciąg z wymion krowich :) 

POLECAM


Więcej produktów Hergon  znajdziecie w TUTAJ

2 komentarze: