23 maj 2014

Eveline slim EXTREME 4D

Co zdziałał rozgrzewający specyfiki?

Od producenta:

Innowacyjna kuracja antycellulitowa, modelująca sylwetkę. Formuła bogata w olejek arganowy, stymuluje proces spalania tkanki tłuszczowej i skutecznie redukuje cellulit. 24 karatowe złoto, działając w synergii z bioHyaluron slim Complex i kofeiną, skutecznie stymuluje mikrokrążenie w tkance podskórnej, usuwa gromadzące się w komórkach toksyny i kwasy tłuszczowe. Olejek arganowy skutecznie redukuje nawet zaawansowany cellulit oraz wyraźnie zmniejsza widoczność rozstępów.
Działanie termiczne: Delikatne, równomierne rozgrzanie naskórka, umożliwia błyskawiczne przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry, zapewniając maksymalne efekty kuracji wyszczuplającej.

                                                             Efekt 4D

                           Wyszczuplanie modelowanie sylwetki w 4 wymiarach:


  • rzeźbi i modeluje sylwetkę
  • skutecznie redukuje cellulit
  • wyraźnie wygładza skórę
  • działa do 48 godzin


Moja opinia:
Jako że lubię tę firmę, z wielką ochota wzięłam się za testowanie. Po pierwszym użyciu ... to trzeba było zobaczyć :P nabrałam nie dużo wsmarowałam w pośladki, bo jakieś takie, nie podobają mi się. Czekam na rozgrzewający efekt ...dalej czekam ... nic . To wycisnęłam jeszcze troszkę i zaaplikowałam sobie dodatkową porcję, i się zaczęło :p Latałam jak z pęcherzem po mieszkaniu , ani się ubrać ani usiąść... W domu się ze mnie śmiali..:P
No dobra zaczęłam sobie wmawiać, że przy takim mocnym grzaniu to cellulit zejdzie mi od razu ;) 
No niestety tak dobrze to nie ma.
Skupiłam się na pośladkach i udach . Co do efektu, to przyznać muszę, że na udach jest różnica większa niż na pośladkach, a na owych miałam więcej cellulitu niż na udach. Odnoszę wrażenie, że lepiej radzi sobie z mniej zaawansowanym cellulitem, niż jak producent obiecywał.

Skóra jest faktycznie bardzo wygładzona i to od razu po nałożeniu i wchłonięciu się serum.

Konsystencja delikatna, wchłania się w czasie idealnym do wykonania masażu. Jest wydajny. Ja za pierwszym razem przesadziłam z ilością ;)


Zapach ostrawy, ale przyjemny utrzymuje się na skórze dość długo.


Jedyna rzecz która mnie nurtuje, to to, że producent zapewnia że działa 48 godzin, ale równocześnie zaleca stosowanie preparatu 2 razy dziennie. Dobra i tak powiedzmy mniej więcej robiłam, chyba że czas mi na to nie pozwolił, a z tym jak u większości was -różnie ;)


Co do dostępności to myślę, że pewnie w większości miejsc jest do zdobycia :)
 Mój ma pojemność 200+50 ml gratis i jego koszt to podobno ok 22 zł 

Jak za taką cenę, to nie jest źle, ale mogło by być lepiej ;)





4 komentarze: