22 maj 2014

Podkrakowskie mamy na tropie - The Secret Soap Store


W sobotę 17 maja nasza Szczęśliwa 7 zawitała do The Secret Soap Store w takim sklepie uwierzcie mi nie byłam nigdy. Jest to I spotkanie w ramach Warsztatów rodzinnych, które odbędą się w dniu 2 czerwca , II dla dzieci odbędzie się 26 maja :).
Wracając do sklepu oj kochani co to za sklep zaprosiła nas tam Pani Joanna Bogusz manager, która opowiedziała nam nie tylko o kosmetykach ale również o historii firmy.
Sklep znajduje się w nowym pasażu  Galerii Krakowskiej i kusi swoim widokiem tak, że nie można obok niego przejść i nie zaglądnąć.



Na dzień dobry przy wejściu znajdziemy Strefę testowania gdzie znajdziemy część kosmetyków, które możemy wypróbować.

Po wejściu do środka można powiedzieć, że się wchodzi do raju wszystko wygląda fantastycznie. Pierwszy raz wchodząc do sklepu nie wiedziałam w którą stronę popatrzeć, wszystko pięknie i tematycznie poukładane i co ważne wszystkiego można dotknąć, powąchać, wypróbować.

seria z zieloną kawą
mleko do kąpieli
sole do kąpieli

Oczywiście z mojej stronie nie mogło nie paść pytanie czy jest jakaś linia dla osób z AZS i jest z dodatkiem ozonu :)



A jakie wspaniałe opakowania można tam spotkać mnie urzekły te kokosowe mydełka



A gdy za dużo mamy już na swoich łapkach nic prostszego wystarczy umyć rączki w specjalnie przygotowanej umywalce i wybranym mydełkiem.



Na dodatek znajduje się tam tężnia z którą pierwszy raz się spotkałam w sklepie co czyni go w moim odczuciu wyjątkowym.



Każda z nas mogła sobie wybrać dowolny peeling z dostępnych w formie gałeczki jak dla mnie rewelacja



A na sam koniec miłe niespodzianki w postaci prezenciku



No i co to za spotkanie bez zdjęcia naszej wspaniałej 7 







11 komentarzy: