10 lut 2013

Biżu Cobi

W paczce od Cobi dostałam między innymi zabawkę Biżu Rock:
A dokładnie tą z perkusją.


Po rozłożeniu prezentuje się tak






Niestety nasza bransoletka nie doczekała zdjęcia bo dziewczyny w trakcie zabawy po prostu ją rozwaliły.  
Jednak zanim to nastąpiło spełniała swoją funkcje jako bransoletka i Michasia w niej paradowała i nawet nie chciała słyszeć o robieniu z niej kotka. Jak  to bywa w przypadku gdy jest jedna fajna rzecz a dwie panny kotek został w trakcie zabawy rozerwany. No i najwięcej płakała Michasia a Antośka dumnie trzymała głowę :).  Mimo tego iż kot w sumie rzeczy długo nie wytrzymał w naszym towarzystwie to przyznam, że kiedy każda z osobna miała to było dobrze.

Zdjęcia dzięki uprzejmości Miragi 





2 komentarze:

  1. heheheh, ja jej nie miałam,ale moja Karola tez zapewne by zepsuła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zabawki, widziałam już je na blogu

    OdpowiedzUsuń