15 maj 2013

ABSORBENT MASK– oczyszczająca maseczka do twarzy Lambre

W paczce od Lambre dostałam ABSORBENT MASK– oczyszczająca maseczka do twarzy.

Informacje o produkcie:
Maska oczyszczająca Absorbent Mask LAMBRE® skutecznie pomaga w walce z problemami skóry takimi jak: zaczerwienienia, łuskowatość, oleisty połysk czy tendencje do powstawania zaskórników.Dzięki systematycznemu stosowaniu maseczki skóra staje się gładka, miękka w dotyku i promienna, sprawia, że skóra odzyskuje młody, zdrowy wygląd.

Działanie:
regulacja wydzielania sebum
oczyszczanie porów
łagodzenie
bakteriostatyczność
przywrócenie równowagi
zwężanie porów

Sposób użycia:
Po dokładnym umyciu twarzy nałożyć warstwę maseczki oczyszczającej Absorbent Mask LAMBRE® i pozostawić do wchłonięcia, nie zmywać. Stosować codziennie wieczorem jako intensywną kurację oczyszczającą przez tydzień lub dwa razy w tygodniu w celu utrzymania młodego i promiennego wyglądu skóry. Po nałożeniu maseczki nie stosować kremu.

Wskazania: 
do każdego rodzaju skóry 

Pojemność:
75 ml

Skład:








Moja opinia:
 Maska ma postać żelu o lekkim zabarwieniu żółtym, ma przyjemny zapach który nie drażni i  po nałożeniu  dość szybko się ulatnia.
Opakowanie kosmetyku to tuba o pojemności 75 ml z praktycznym zamknięciem, który ułatwia aplikację. Maskę po nałożeniu nie zmywamy i czekamy aż się wchłonie, jak dla mnie miłe uczucie które odpręża skórę. Maska przeznaczona jest dla każdego rodzaju cery. U mnie sprawdziła się świetnie. Myślałam, że mając 3 z przodu raczej pozbędę się problemów ze skórą a tu na odwrót nasiliły się. Ja jestem zadowolona zauważyłam dość dużą poprawę przy zastosowaniu przez tydzień. Skóra stała się bardziej nawilżona, przede wszystkim zniknęły zaskórniki. Tak więc moje drogie Panie polecam.



2 komentarze: