8 lip 2015

Walcząc o "firanki" czyli moja przygoda z Revitacell

Revitacell Stem Cells Eyelashes Therapy

Odżywka Regenerująca Do Rzęs i Brwi

 


Moje rzęsy są raczej średnie. Niezbyt długie, pokusiłabym się nawet żeby rzec - krótkawe - a do tego niezbyt gęste. Zdecydowanie nie mogę nazwać ich "firanami". Zawsze szukam tuszy, które jednocześnie je wydłużą, podkręcą i pogrubią, aby moje oko wyglądało lepiej. Zastanawiałam się już również nad kosmetykami stymulującymi ich wzrost, jednak do tej pory nie zaryzykowałam. teraz jednak, dzięki Adze, mam możliwość wypróbowania odżywki regenerującej do rzęs i brwi firmy Revitacell.



Na stronie http://www.revitacell.pl/biodermokosmetyki/odzywka-regenerujaca-do-rzes-i-brwi znajdziecie takie oto zapewnienia producenta.
Odżywka Regenerująca Do Rzęs i Brwi | Biodermokosmetyk Revitacell | Opakowanie 1

Odżywka Regenerująca Do Rzęs i Brwi 

Revitacell Stem Cells Eyelashes Therapy

Intensywna kuracja odżywką regeneracyjną do rzęs i brwi na bazie opatentowanych komórek macierzystych. Została opracowana przez polskich naukowców w nowoczesnych laboratoriach biotechnologicznych. Zawiera innowacyjny składnik NHAC Biocervin MIC-1, który odżywia i wzmacnia rzęsy oraz brwi, zapobiega wypadaniu oraz pobudza wzrost nowych włosów.

 

Odżywkę stosuję od około 2 tygodni. Dwa razy dziennie nakładam ją na dolne o górne rzęsy. Póki co nie widzę, aby zaczęły odrastać nowe włoski. Jednak na pewno rzęsy są mocniejsze, nie wypadają tak łatwo. Rano stosuję Revitacell jako bazę pod tusz i tu spisuje się na prawdę super. Obecnie mam bardzo przeciętny tusz, z którego średnio byłam zadowolona, a Revitacell dał mu kopa. Dzięki bazie tusz dobrze naciąga rzęsy, wydają się dużo dłuższe i bardziej gęste.

Nie pomyślałam i nie zrobiłam foto rzęs przed, więc nie zamieszczam fotki oka. Stosuję dalej z nadzieją, że faktycznie zacznie mi coś odrastać i moje rzęsy w końcu będą jak wymarzone woalki.

 

 

 

 



1 komentarz:

  1. Od paru dni stosuje i faktycznie jako baza pod tusz świetnie się sprawdza, co do dalszych efektów za wcześnie by coś wywnioskować :-)

    OdpowiedzUsuń