29 sty 2014

Eweline błyszczyk do ust Long lastig lip liquid tint 16 h





 To błyszczyk o długo trwałym i intensywnym kolorze
Pomadka w płynie 16H Super Long Lasting Shine liquid lip laquer stworzona w oparciu o innowacyjny kompleks Lipocire™,
 zawiera w 100% naturalne składniki, które intensywnie nawilżają i wygładzają skórę ust!

Receptura wzbogacona o olej palmowy i kompleks witamin (A, E, F) gwarantuje potrójny efektu makijażu ust: idealnie wygładza,
 doskonale nawilża i chroni, gwarantuje intensywny kolor oraz głęboki połysk przez cały dzień.






Moja opinia:
     Rzadko  używam czegokolwiek do ust chyba że jest to balsam albo pomadka ochronna , ale ten błyszczyk mi się podoba :)
Nie rozmazuje się, fajnie się nakłada ,nie jest lepki i utrzymuje się .....no dobra może nie 16 h ale na pewno długo mino picia, jedzenia i palenia .



Traci tylko błysk ale kolor się utrzymuje kilka godzin.(może z 6 godzin) myślę, że jak na błyszczyk to i tak bardzo długo.Jest gęsty , w smaku neutralny, a w zapachu owocowy .  Jak dla mnie mógłby być inny kolorek niż ten co testuję a mianowicie 119 ciut za bardzo się rzuca w oczy , chodź może to moje wrażenie bo raczej nie maluje ust .


]







6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak szkoda, że nie ma "ust" ale mimo to Evelinke lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach utrzymuje sie bardzo długo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten błyszczyk i potwierdzam ,kolor bardzo długo utrzymuje sie na ustach

    OdpowiedzUsuń